![bezposredni-dystrybutor](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/jmk/img/bazowy/reklamacje-oe-.png)
![bezposredni-dystrybutor](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/jmk/img/bazowy/dzial-obslugi-klienta.png)
![bezposredni-dystrybutor](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/jmk/img/bazowy/formularz.png)
Kontakt
Po otrzymaniu formularza nasz pracownik z Działu Reklamacji skontaktuje się z Tobą i poinstruuje o dalszych krokach. Reklamacje rozpatrzymy na podstawie zdjęć produktu lub poprosimy Cię o odesłanie reklamowanego produktu. W tej sytuacji produkt możesz dostarczyć do dowolnego serwisu OPONY EXPRESS.
![bezposredni-dystrybutor](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/jmk/img/bazowy/analiza-opon.png)
Analiza produktu
Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez producenta reklamowanego towaru.
![bezposredni-dystrybutor](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/jmk/img/bazowy/wyniki.png)
Wynik
Po otrzymaniu wyników analizy skontaktujemy się z Tobą drogą mailową/telefoniczną przekazując wszelkie sczegółowe informacje.