Opona
rolnicza
ALLIANCE
7.50-16
Dostępne
sztuk

462

zł/szt.
brutto
KUP TERAZ
Wysyłka do 24h
Dostawa do serwisu gratis
Dostawa gratis powyżej 6150 zł

Parametry

Konstrukcja Diagonalna
Rozmiar opony 7.50-16
Nośność 8PR
Rzeźba bieżnika 324
Producent Alliance
Zalecana felga 6
Dopuszczalna felga 5,50/6
Średnica zewnętrzna [mm] 803
Obwód toczny opony 2400

Opis opony

Opona Alliance 324 została zaprojektowana do koła napędowego ciągników o dużej mocy wykonujących wszelkiego rodzaju trudne prace rolnicze. Bloki bieżnika zostały osadzone głęboko co umożliwia skuteczne samooczyszczenie, bardzo dobrą trakcję w ciężkich warunkach terenowych, a także płynną jazdę po drodze. Solidny nylonowy karkas doskonale przenosi moc oraz zabezpiecza przed wilgocią i uszkodzeniami mechanicznymi. Opony z serii 324 dostępne są również w wariancie z wzmocnionymi stalowymi pasami.

Marka

Alliance Tire Group jest spółką należącą do Yokohama Rubber Company (Japonia). ATG to wiodąca grupa w globalnym segmencie opon poza-drogowych z siedzibą w Holandii oraz z operacyjnymi filiami rozmieszczonymi na całym świecie. Grupa ATG powstała w 2007 roku, a w jej skład wchodzą trzy znane na całym świecie marki – Alliance, Galaxy oraz Primex. Aliance Tire Group obecna jest na rynku w ponad 120 krajach na 6 kontynentach, a jej obrót globalny w 2016 roku przekroczył 530 milionów dolarów. ATG posiada w swojej ofercie bardzo szeroki zakres asortymentowy, produkuje wysokiej jakości opony przeznaczone do zastosowania zarówno na polach i w lasach jak i do maszyn pracujących w kopalniach i fabrykach. ATG posiada 3 zakłady produkcyjne, jeden znajduje się w izraelskim mieście Hadera, natomiast pozostałe 2 rozmieszczone są w indyjskich miastach Tiruneveli oraz Dahej. Opony ATG wytwarzane są również w fabrykach kontraktowych zgodnie z surowymi normami jakości jakie obowiązują wszystkie produkty grupy. Aliance Tire Grup posiada światowej klasy ośrodki badawczo rozwojowe w Izraelu i Indiach. Strategiczne lokalizacje tych ośrodków umożliwiają ATG zrozumienie i dostosowanie swoich produktów do wyjątkowych potrzeb odbiorców końcowych w każdym regionie, co wzmacnia pozycję grupy w zakresie dostarczania niestandardowych rozwiązań do konkretnych zastosowań.