1442

2060

zł/szt.
brutto
ZAPYTAJ
Dostawa do serwisu gratis
Dostawa gratis powyżej 3100 zł

Parametry

Konstrukcja Diagonalna
Rozmiar opony 400/60-15.5
TL/TT TL
Nośność 16PR
Rzeźba bieżnika 328 FORESTRY
Producent Alliance
Zalecana felga 13
Dopuszczalna felga 13
Średnica zewnętrzna [mm] 864
Obwód toczny opony 2509
Opasanie stalowe TAK

Opis opony

Alliance 328 HS to seria opon o dobrych właściwościach samooczyszczających przeznaczona do przyczep i maszyn rolniczych pracujących w polu oraz transporcie drogowym. Wysoka nośność oraz możliwość pracy przy niskim ciśnieniu napompowania ograniczają ryzyko uszkodzenia gleby i gwarantują niskie opory toczenia zarówno na drogach utwardzonych jak i poza nimi. Charakteryzują się kauczukową mieszanką oraz mocną, nylonową konstrukcją co pozwala maksymalnie wydłużyć okres eksploatacji. Opony 328 występują w wersji standardowej i wzmocnionej.

Marka

Alliance Tire Group jest spółką należącą do Yokohama Rubber Company (Japonia). ATG to wiodąca grupa w globalnym segmencie opon poza-drogowych z siedzibą w Holandii oraz z operacyjnymi filiami rozmieszczonymi na całym świecie. Grupa ATG powstała w 2007 roku, a w jej skład wchodzą trzy znane na całym świecie marki – Alliance, Galaxy oraz Primex. Aliance Tire Group obecna jest na rynku w ponad 120 krajach na 6 kontynentach, a jej obrót globalny w 2016 roku przekroczył 530 milionów dolarów. ATG posiada w swojej ofercie bardzo szeroki zakres asortymentowy, produkuje wysokiej jakości opony przeznaczone do zastosowania zarówno na polach i w lasach jak i do maszyn pracujących w kopalniach i fabrykach. ATG posiada 3 zakłady produkcyjne, jeden znajduje się w izraelskim mieście Hadera, natomiast pozostałe 2 rozmieszczone są w indyjskich miastach Tiruneveli oraz Dahej. Opony ATG wytwarzane są również w fabrykach kontraktowych zgodnie z surowymi normami jakości jakie obowiązują wszystkie produkty grupy. Aliance Tire Grup posiada światowej klasy ośrodki badawczo rozwojowe w Izraelu i Indiach. Strategiczne lokalizacje tych ośrodków umożliwiają ATG zrozumienie i dostosowanie swoich produktów do wyjątkowych potrzeb odbiorców końcowych w każdym regionie, co wzmacnia pozycję grupy w zakresie dostarczania niestandardowych rozwiązań do konkretnych zastosowań.