Dostępne
sztuk

1481

2115

zł/szt.
brutto
KUP TERAZ
Wysyłka do 24h
Dostawa do serwisu gratis
Dostawa gratis powyżej 3100 zł

Parametry

Konstrukcja Diagonalna
Rozmiar opony 400/60-15.5
TL/TT 14PR TL
Nośność 145A8
Rzeźba bieżnika 328
Producent Alliance
Zalecana felga 13
Dopuszczalna felga 13
Średnica zewnętrzna [mm] 864
Obwód toczny opony 2509
Opasanie stalowe TAK

Opis opony

Seria flotacyjnych opon Alliance 328 zaprojektowana została z myślą o pojazdach ciągnionych oraz innych maszynach wykorzystywanych w rolnictwie. Sprawdzają się w przyczepach i ciągnikach zarówno podczas jazdy na szosie jak i poza nią. Duża nośność oraz możliwość pracy przy niskim ciśnieniu napompowania zabezpiecza powierzchnię pól oraz roślinność. Opony Alliance 328 posiadają mocną, nylonową konstrukcję oraz mieszankę kauczukową dzięki czemu okres eksploatacji jest maksymalnie wydłużony.

Marka

Alliance Tire Group jest spółką należącą do Yokohama Rubber Company (Japonia). ATG to wiodąca grupa w globalnym segmencie opon poza-drogowych z siedzibą w Holandii oraz z operacyjnymi filiami rozmieszczonymi na całym świecie. Grupa ATG powstała w 2007 roku, a w jej skład wchodzą trzy znane na całym świecie marki – Alliance, Galaxy oraz Primex. Aliance Tire Group obecna jest na rynku w ponad 120 krajach na 6 kontynentach, a jej obrót globalny w 2016 roku przekroczył 530 milionów dolarów. ATG posiada w swojej ofercie bardzo szeroki zakres asortymentowy, produkuje wysokiej jakości opony przeznaczone do zastosowania zarówno na polach i w lasach jak i do maszyn pracujących w kopalniach i fabrykach. ATG posiada 3 zakłady produkcyjne, jeden znajduje się w izraelskim mieście Hadera, natomiast pozostałe 2 rozmieszczone są w indyjskich miastach Tiruneveli oraz Dahej. Opony ATG wytwarzane są również w fabrykach kontraktowych zgodnie z surowymi normami jakości jakie obowiązują wszystkie produkty grupy. Aliance Tire Grup posiada światowej klasy ośrodki badawczo rozwojowe w Izraelu i Indiach. Strategiczne lokalizacje tych ośrodków umożliwiają ATG zrozumienie i dostosowanie swoich produktów do wyjątkowych potrzeb odbiorców końcowych w każdym regionie, co wzmacnia pozycję grupy w zakresie dostarczania niestandardowych rozwiązań do konkretnych zastosowań.