Opona
rolnicza
ALLIANCE
10.0/75-15.3
Dostępne
sztuk

419

zł/szt.
brutto
KUP TERAZ
Wysyłka do 24h
Dostawa do serwisu gratis
Dostawa gratis powyżej 6150 zł

Parametry

Konstrukcja Diagonalna
Rozmiar opony 10.0/75-15.3
Alternatywny zapis rozmiaru 260/75-15.3
Nośność 14PR/136A6
Rzeźba bieżnika 320 VALUE PLUS
Producent Alliance

Opis opony

Nisko przekrojowe opony A-320 Value Plus przeznaczone są w szczególności do maszyn wykorzystywanych podczas orki. Nadają się również do wykonywania prac na terenach zielonych i innych delikatnych podłożach. Dzięki dużej powierzchni nacisku na glebę oraz wysokiemu stosunkowi powierzchni klocków bieżnika do rowków ugniatanie podłoża ograniczone jest do minimum. Dobrze sprawdzają się zarówno podczas jazdy na drodze jak i w terenie. Solidna konstrukcja i specjalna mieszanka gumy gwarantuje długi i bezproblemowy okres eksploatacji.

Marka

Alliance Tire Group jest spółką należącą do Yokohama Rubber Company (Japonia). ATG to wiodąca grupa w globalnym segmencie opon poza-drogowych z siedzibą w Holandii oraz z operacyjnymi filiami rozmieszczonymi na całym świecie. Grupa ATG powstała w 2007 roku, a w jej skład wchodzą trzy znane na całym świecie marki – Alliance, Galaxy oraz Primex. Aliance Tire Group obecna jest na rynku w ponad 120 krajach na 6 kontynentach, a jej obrót globalny w 2016 roku przekroczył 530 milionów dolarów. ATG posiada w swojej ofercie bardzo szeroki zakres asortymentowy, produkuje wysokiej jakości opony przeznaczone do zastosowania zarówno na polach i w lasach jak i do maszyn pracujących w kopalniach i fabrykach. ATG posiada 3 zakłady produkcyjne, jeden znajduje się w izraelskim mieście Hadera, natomiast pozostałe 2 rozmieszczone są w indyjskich miastach Tiruneveli oraz Dahej. Opony ATG wytwarzane są również w fabrykach kontraktowych zgodnie z surowymi normami jakości jakie obowiązują wszystkie produkty grupy. Aliance Tire Grup posiada światowej klasy ośrodki badawczo rozwojowe w Izraelu i Indiach. Strategiczne lokalizacje tych ośrodków umożliwiają ATG zrozumienie i dostosowanie swoich produktów do wyjątkowych potrzeb odbiorców końcowych w każdym regionie, co wzmacnia pozycję grupy w zakresie dostarczania niestandardowych rozwiązań do konkretnych zastosowań.