
WYDAJNOŚĆ ZAPROJEKTOWANA ABY CIĘ WZMOCNIĆ
- LEPSZE WŁAŚCIWOŚCI ANTYPOŚLIZGOWE dzięki dwóm warstwom o różnych profilach zwiększających powierzchnię styku
- LEPSZE SAMOCZYNNE CZYSZCZENIE dzięki podwójnym schodkowym pasom stabilizującym bloki bieżnika i odprowadzającym błoto na boki
- DOSKONAŁE WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE dzięki żebrom bieżnika nakładającym się na siebie w osi środkowej opony
- WIĘKSZA TRWAŁOŚĆ dzięki specjalnym związkom zabezpieczającym powierzchnię opon podczas jazdy po ściernisku oraz zwiększającym odporność na zużycie
- WYJĄTKOWA STABILNOŚĆ dzięki wytrzymałemu karkasowi z poliestru
- OCHRONA UPRAW dzięki specjalnej konstrukcji przedniej części żeber bieżnika i wygładzonemu profilowi, który zapobiega uszkodzeniu upraw
ZAPROJEKTOWANE PRZEZ NAS. POTWIERDZONE WASZYM ZAUFANIEM.
AGRI STAR II – to zupełnie nowa opona Alliance. Jako najnowsza opona radialna do ciągników na rynku, AGRI STAR II
cechuje się unikalnym ułożeniem bieżnika Stratified Layer Technology (SLT) zapewniającym przedłużoną przyczepność dzięki
zmieniającemu się w trakcie eksploatacji profilowi bieżnika.
Opony AGRI STAR II posiadają indeks prędkości „D” (65 km/h), 7-letnią gwarancję i atrakcyjny wygląd. Nasze opony AGRI STAR II zostały zaprojektowane i opracowane w ścisłej współpracy z rolnikami, abyśmy mogli sprostać ich wyzwaniom. Zadbaliśmy o to, aby spełniały najwyższe standardy, ale prawdziwą miarą sukcesu jest ich doświadczenie w ich używaniu.
Opony AGRI STAR II posiadają indeks prędkości „D” (65 km/h), 7-letnią gwarancję i atrakcyjny wygląd. Nasze opony AGRI STAR II zostały zaprojektowane i opracowane w ścisłej współpracy z rolnikami, abyśmy mogli sprostać ich wyzwaniom. Zadbaliśmy o to, aby spełniały najwyższe standardy, ale prawdziwą miarą sukcesu jest ich doświadczenie w ich używaniu.
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA
Przedstawiamy technologię Stratified Layer Technology (SLT) – wyjątkowe połączenie żeber bieżnika o zróżnicowanych kątach.
Każdy blok bieżnika składa się z dwóch warstw o innym nachyleniu. Gdy zużyje się górna warstwa żeber bieżnika (po zużyciu
40% głębokości), do działania wkracza dolna warstwa – żebra bieżnika zmieniają swoją geometrię i zapewniają tak dobrą
przyczepność jak całkiem nowa opona. Technologia SLT zapewnia doskonałą wydajność i trwałość na polu nawet znacznego
zużycia bieżnika.